برقراری تردد خودروها در محور اردبیل-سرچم

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، به علت بارش‌های شدید و جاری شدن سیل طی روزهای گذشته پل روگذر جاده اردبیل-سرچم آسیب دیده و تخریب شده بود که به دنبال همین حادثه امکان تردد در این مسیر میسر نبود.

در ادامه با تلاش راهداران کنارگذر پل مخروب در این محور احداث شده تا تردد خودروها مجدد در این محور از سر گرفته شود که طبق آخرین گزارش راهداری هم اکنون قطعه اول سازه‌های فلزی روی پل آسیب دیده جانمایی شده و دومین قطعه پل‌های خرپایی در حال انتقال به استان اردبیل است که با تلاش راهداران قطعات مورد نظر مونتاژ و روی پل نصب خواهد شد.


بیشتر بخوانید:
اخبار روز خبربان

کد خبر 5789932



صرافی ارز دیجیتال

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل
سیل
سیلاب
وقوع سیلاب
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
راهداری
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه
راهداری اردبیل
بوشهر
دهه کرامت
سوم خرداد فتح خرمشهر
گلستان
کرمانشاه
گرگان
آزادسازی خرمشهر
روز دختر
تبریز
اردبیل
مشهد
بارش باران
آموزش و پرورش البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۲۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همزمان ۲ پروژه برای برقراری تردد از مسیر اردبیل سرچم

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از اجرای ۲ پروژه همزمان برای برقراری ارتباط از مسیر اردبیل سرچم در محدوده پل تخریب شده بنیادآباد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم الله وثوقی دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در جریان بازدید از مرمت و تعمیر پل بنیادآباد در کیلومتر ۵۵ اردبیل - سرچم که در اثر بارش شدید و سیل شنبه شب هفته جاری تخریب شده گفت: پس از وقوع سیل و اطلاع از تخریب این پل، بلافاصله اطلاع رسانی درباره محدودیت های ترافیکی و مسیرهای جایگزین اعلام و از همان شب برنامه ریزی برای برقراری مجدد ترافیک در این مسیر آغاز شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل اضافه کرد: در راستای برقراری مجدد تردد در این مسیر، همزمان ۲ پروژه احداث کنارگذر و نصب سازه های فلزی پیش ساخته در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۴۰ ساعت اقدامات اولیه برای احداث کنار گذر انجام شد و خودروهایی که در این مسیر متوقف شده بودند، شب گذشته از مسیر عبور داده شدند.

عضو شورای اداری استان اردبیل برای ترمیم پل اصلی از انتقال ۲۰ متر سازه فلزی پیش ساخته از استان اردبیل و ۳۰ متر از استان زنجان به محل خبرداد و تصریح کرد: ۳۶ متر پل فلزی هم از استان قزوین بارگیری شده و به این محل منتقل می شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیم قرار است پل جدیدی احداث نشود بلکه قسمت های آسیب دیده پل تخریب و وضع موجود ترمیم شوداظهار کرد: پیش بینی لازم در خصوص کنارگذر شده است که ترافیک عبور داده شود و همزمان کار آسفالت، نصب علایم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ایمنی و روشنایی اجرا شود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود: با رسیدن قطعات و سازه های جدید در یک هفته ترافیک از محور اصلی برقرار می شود.

وثوقی با قدردانی از پیمانکاران حاضر در این پروژه خاطرنشان کرد: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های خلخال و کوثر با استفاده از ۳۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در محل مستقر هستند و به لحاظ امکانات و تجهیزات مورد نیاز مشکلی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: احداث کنارگذر و واریانت عمدتاً مربوط به دوره بحران است که در سریع ترین زمان ممکن باید اجرا شود که این کار انجام شد

وثوقی یادآور شد: سازه های فلزی که قرار است روی پل اصلی نصب شود، استاندارد هستند و در محل فعلی مونتاژ خواهد شد و در این بخش هم مشکلی نخواهیم داشت.

گفتنی است، مسیر اردبیل - سرچم در کنار اردبیل - آستارا یکی از ۲ مسیر اصلی ارتباطی استان اردبیل با مرکز کشور است و به علت فاصله نزدیک تر بخش عمده تردد اردبیل به مرکز کشور از این مسیر انجام می شود.

علاوه بر این ارتباط ۲ شهرستان خلخال و کوثر با مرکز استان از این مسیر برقرار می شود و در حال حاضر ارتباط این ۲ شهرستان از مسیر اردبیل-آستارا- اسالم- خلخال- کوثر برقرار است.

شایان ذکر است، باتوجه به حجم بالای تردد در این مسیر و با هدف ارتقای آن در سال های اخیر عملیات تعریض این مسیر در دست اجراست که سال گذشته ۵۲ کیلومتر از بزرگراه با حضور سید صولت مرتضوی معاون وقت اجرایی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پل آسیب‌دیده جاده اردبیل- سرچم ترمیم شد
  • تردد در محور اردبیل سرچم برقرار شد
  • تردد از جاده اردبیل - سرچم برقرار شد+ فیلم
  • اجرای همزمان ۲ پروژه برای برقراری تردد از مسیر اردبیل – سرچم
  • عبور و مرور از محور اردبیل-سرچم ممکن شد
  • اجرای همزمان ۲ پروژه برای برقراری تردد از مسیر اردبیل سرچم
  • برقراری تردد در محور اصلی اردبیل -سرچم تا یک هفته آینده
  • تداوم تلاش راهداران برای بازگشایی محور اردبیل_سرچم
  • عملیات بازسازی پل آسیب دیده جاده اردبیل-سرچم
منبع: 
گروه خبر: