اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور در شهر سنندج برپا شد



حامد جولایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی تنیس روی میز بانوان و آقایان رده های نوجوانان و جوانان کشور به منظور شرکت در مسابقات بین المللی کشور عراق، محل برگزاری اردوی آمادگی خود را شهر سنندج انتخاب کرده است.

وی افزود: این اردو در بخش آقایان با حضور ۲۰ ورزشکار روزهای بیستم تا ۲۲ اسفندماه در سالن خانه پینگ پنگ سنندج برپا می شود و ۱۲ بانوی ملی پوش تیم های نوجوانان و جوانان نیز تمرینات خود را از روز ۲۴ اسفند به مدت سه روز در این سالن برگزار می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: «سامران کریمی» پینگ پنگ باز کردستانی نیز با دعوت کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز کشور در این مرحله از تمرینات تیم ملی رده سنی نوجوانان حضور دارد.

وی یادآور شد: ملی پوشان تیم های تنیس روی میز بانوان و آقایان رده های نوجوانان و جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات بین المللی عراق که قرار است ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه به میزبانی شهر سلیمانیه این کشور برگزار شود، آماده می‌کنند.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.


گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: