هدف مهرواره «محله همدل» تقویت پیوندهای اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین در آئین افتتاحیه مهرواره «محله همدل» که ظهر سه‌شنبه در سالن شهید سلیمانی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دشمنان در طراحی خود با صرف هزینه‌های گزاف و پای کار آوردن ابزارها و رسانه‌های مختلف به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و تقویت شکاف اجتماعی بین مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: با جهت‌گیری دشمن رهبر انقلاب چنین فرمودند که ایجاد همدلی، تقویت امید و زمینه سازی برای پای کار آوردن همدلانه همه مردم در راستای تقویت پیوندهای اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و در همین راستا جهت‌گیری سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر مبنای تقویت پیوندهای اجتماعی قرار گرفته و مهرواره «محله همدل» با حضور عملیاتی تمام کنشگران نیز در این راستا طراحی شده است.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال حکمرانی در فضای مجازی و قطع پیوندهای اجتماعی است و مهرواره «محله همدل» در راستای مقابله با این حربه دشمن طراحی شده است.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه محور مهرواره تقویت امید در مردم و تقویت پیوندهای اجتماعی است، تصریح کرد: اعزام ۶۰۰ نفر از مبلغات و مبلغان به مناطق شهری روستایی، ادارات و محافل خانگی برای امر تبلیغ، پیگیری برای شبکه سازی فعالان شبکه روایت گران، ایجاد شبکه رابطان بانو با محوریت امامان محله و روستا تحت عنوان راهبران محلات، شبکه رابطین نوجوان و اجرای برنامه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: در حوزه اعزام مبلغین و مبلغات در سامانه شمع اتاق‌های رصد وضعیت استانی و شهرستانی تشکیل شده است تا امور به خوبی انجام شود.

این در پایان مسئول با تاکید بر اینکه ۱۰۰ جهاد گروه تبیینی تشکیل شده است، تصریح کرد: اعزام متخصصین در حوزه جمعیت، خانواده و سبک زندگی، کرسی تفسیر قرآن، تلاوت قرآن با حضور ۳۰ قاری مطرح استانی و کشور در مسجد امام حسن (ع) از دیگر اقدامات ما است.

گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: