فرصت میزبانی چهارمحال و بختیاری برای مسابقه‌های لیگ بسکتبال کشور

موعود بنیادی‌فر در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: مسابقه‌های لیگ بسکتبال کشور ۱۱ تا ۱۹ آبان‌ماه جاری به‌میزبانی شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره از مسابقه‌های بسکتبال کشوری با حضور ۹ تیم در ۲ دور رفت و برگشت ویژه بانوان و آقایان گروه سنی جوانان در شهرهای فرخ‌شهر و شهرکرد برگزار می‌شود.

بنیادی‌فر تصریح کرد: این مسابقه‌ها در گروه بانوان از ۱۱ تا ۱۴ آبان‌ماه جاری با رقابت ۵ تیم و در گروه آقایان با حضور ۴ تیم از ۱۴ تا ۱۹ آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در برخی رشته‌های ورزشی مانند بسکتبال در کشور شناخته شده مطرح است و بازیکنانی از این استان در تیم ملی بسکتبال حضور دارند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ارتفاع از سطح دریا، وجود زیرساخت‌های ورزشی، شرایط جغرافیایی و وضعیت آب و هوایی باعث شده تا این استان به‌عنوان مکانی برای برگزاری اردوبام‌های تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف مطرح باشد.

بنیادی‌فر اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در رشته‌های مختلف ورزشی از ظرفیت، توانمندی و پتانسیل مطلوبی برخوردار است و قهرمانان ورزشی زیادی در رشته‌های گوناگون دارد.

تاریخ: 
۱۰ آبان ۱۴۰۱،‏ ۱۱:۰۱
دسته بندی در گروه: