ساخت پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک آغاز شد

محمدعلی معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احداث ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای آبیک در زمینی با زیر بنای ۱۰ هزار مترمربع و با مساعدت یک خیّر آغاز شد.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه سلامت محور در مرحله خاکبرداری است، افزود: این پروژه با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و در شش طبقه، برای افزایش فضای فیزیکی و تعداد تخت‌های بیمارستانی، به منظور افزایش خدمت رسانی به مردم شهرستان آبیک ساخته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: این پروژه برای افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت اجرا می‌شود و با اجرای آن ۶۴ تخت به ظرفیت بیمارستان شهدای آبیک افزوده خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساختمان الحاقی بیمارستان شهدای آبیک، بخاطر افزایش ظرفیت تخت‌های آی سی یو، سی سی یو، افزایش مساحت اورژانس و انتقال بخش دیالیز به داخل بیمارستان، ساخته می‌شود.

معصومی فر خاطرنشان کرد: در این پروژه، پلی کلینیک تخصصی، فیزیوتراپی، بخش زایمان، فرآیند لیبر، زایمان و دوساعت پس از زایمان در یک اتاق با یک تخت و برای یک مادر انجام می‌شود(LDR) به ظرفیت بیمارستان اضافه می‌شود.

تاریخ: 
۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: