برگزاری اردوی راهیان پیشرفت انقلاب اسلامی در استان قزوین

ابوذر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان قزوین اظهار کرد: در بسیج دانشجویی با هدف امیدآفرینی در جامعه مخصوصاً جامعه جوان و دانشجو مأموریت روایت پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به عنوان میوه‌های به ثمر نشسته انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته‌ایم.

وی افزود: قرارگاه راهیان پیشرفت استان قزوین به ریاست دانشگاه امام خمینی (ره) به عنوان دانشگاه مادر استان قزوین، دبیری بسیج دانشجویی و عضویت همه دانشگاه‌های استان قزوین تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: با تشکیل این قرارگاه تا به امروز اعزام صدها نفر از دانشجویان به مناطق مختلف کشور را داشتیم تا دانشجویان و جامعه جوان ما با موضوعات مختلفی همچون هوا فضا و صنایع، شرکت‌های دانش بنیان، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند آشنا شوند.

وی تصریح کرد: روایت پیشرفت و رویداد پیشرفت‌های انقلاب اسلامی تنها مختص به اردو و برگزاری آن نیست بلکه برنامه‌های مختلف همچون برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دانشجویی، بردهای اطلاع رسانی و تولید محتوا در فضای مجازی داشتیم.

محمدی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک همایش‌های تخصصی را نیز با همین محور در دانشگاه‌های استان قزوین برگزار کنیم.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به گستردگی و جدی بودن این مأموریت نیاز است است حمایت‌های لازم توسط همه مسئولین استان قزوین را شاهد باشیم.

تاریخ: 
۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: