آغاز طرح «لبیک یا زینب(س)» در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، ئالا شهسواری اظهار کرد: به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین با عنوان «لبیک یا زینب (س)» در کردستان آغاز شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، بانوان فرهیخته، ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان، بسیج جامعه زنان مبلغات، حوزه‌های علمیه، امور بانوان استانداری، هیئت اندیشه ورز قرآنی و سایر بانوان استان مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای بهتر این طرح در استان بیان کرد: در این جلسه امور بانوان استانداری و نمایندگان بانوان ادارات حضور داشتند و آمادگی خود را برای شرکت در این طرح اعلام کردند.

شهسواری بیان کرد: این طرح به منظور همراهی لبیک به مقام معظم رهبری نسبت به فرمان جهاد تبیین اجرا می‌شود و بانوان برای مشارکت در این طرح با ارسال عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ در اجرای این طرح همراه خواهند شد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه برای مشارکت بانوان از ظرفت فضای مجازی و امور بانوان ادارات استان بهره گرفته شده است، اضافه کرد: تاکنون عزم جهادی بانوان برای مشارکت این طرح قابل تحسین بوده است.

گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: