برای زهرا خواجوی | در انتظار بازگشت به آشیانه

افرا ورزش: داستان خاتون بم در لیگ پرحادثه ۱۴۰۲ به خیر و خوشی تمام شد؛ اما زخم‌های خاتون سر جایش است. از نبود ملیکا محمدی تا جای خالی سنگربان دوست‌داشتنی آنها، زهرا خواجوی.

برای زهرا، دختر اول چارچوب دروازه خاتون بم و تیم ملی ایران، ماه‌های اخیر، سخت و طاقت‌فرسا سپری شده. ملاقات با حادثه، چهره حقیقی زندگی را به او نشان داد.

حالا که فصل تمام شده و حالا که نوبت گرفتن عکس‌های قهرمانی با چهره‌های شاد و بشاش است، چه کسی قادر است انکار کند که تا چه اندازه دلتنگ زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی شده‌ایم.

در خط پایان لیگ، همه چیز به جداماندگان تعلق دارد: احساس سرشار تیمی که جنگید و مهری که از نگاه ما به آنها می‌چکد. هیچ یک از آنها، هرگز تنها نبوده‌اند.

حادثه برای زهرا خواجوی، او را از قفس توری و زندگی ورزشی‌اش دور کرد و در همان حال، به درک معنا و مفهوم زندگی، نزدیک‌تر. آنچه بر زهرای ما گذشت یک نقطه عطف در زندگی او خواهد بود.

در همین حال که آرزوی قلبی همه ما، دیدار دوباره او در مستطیل سبز است، اعتقادی راسخ وجود دارد که زمانی که زهرا خواجوی به زمین باز می‌گردد نسخه متفاوتی از او خواهیم دید. نسخه‌ای دوست‌داشتنی‌تر و قوی‌تر از همیشه.

تاریخ: 
14 فروردین 1403 - 17:41
گروه خبر: