رییس فدراسیون: دومین کمپ استعدادیابی اسکواش در گلستان راه‌اندازی می‌شود



مسعود سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهارداشت: استعدادیابی ملی به استان‌هایی داده می‌شود که مربیان استعدادپرور، مربیان با دانش و آشنا به علم روز و ملی‌پوش داشته باشند.

وی بیان کرد: این مربیان‌ باید بتوانند بر روی رده‌های سن پایین در کنار آموزش این رشته ورزشی، بر روی کارهای فنی، مهارتی و فرهنگی کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته اولین استانی که در کنار شرایط داشتن مربیان، یک‌ مرکز و آکادمی بین‌المللی مطابق به استانداردهای جهانی دارد و استعدادیابی در آن‌ انجام می‌شود، سمنان است و گلستان در صورت آماده کردن زیرساخت‌ها، دومین استان برای استعدادیابی از سراسر کشور در بخش دختران و پسران خواهد بود.

سلیمانی یادآور شد: البته امکانات لازم از قبیل راکت و توپ را فدراسیون در اختیار استان قرار خواهد داد.

رییس فدراسیون اسکواش گفت: با توجه به وعده و تعهد رییس جدید هیات اسکواش گلستان مبنی بر احداث زمین "پَدِل" با کمک بخش خصوصی در استان، مرکز استعدادیابی و آکادمیک این رشته از تهران به گلستان منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر گلستان که امروز جایگاهش در رده‌بندی فدراسیون اُفت کرده (جایگاه ۲۹) می‌خواهد دیده شود و رشد کند، باید همچون فدراسیون به بخش بانوان و مسابقات داخلی و بین‌المللی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: تحقق برنامه‌های رییس جدید هیات اسکواش گلستان بدون شک، تاثیر زیادی در ارتقا جایگاه این استان دارد.

سلیمانی روز گذشته به منظور شرکت در مجمع انتخابات هیات اسکواش گلستان به این استان سفر کرد.


گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: