دسترسی رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به امکانات ورزشی در خوزستان



به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد بیان کرد: طرح شهید خرازی با آزادسازی مجتمع‌های آموزشی و ورزشی با رویکرد خانواده محوری و دسترسی آسان والدین و دانش آموزان به فضاهای ورزشی از اول تیر ۱۴۰۱ در خوزستان آغاز خواهد شد.

وی گفت: از اهداف کلی این طرح می‌توان به افزایش مشارکت دانش آموزان و والدین در فعالیت‌های تربیتی و دسترسی رایگان به مجموعه‌های آموزشی ورزشی آموزش و پرورش به منظور غنی سازی ساعات غیرآموزشی است. 

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و کمک گرفتن از دیگر سازمان‌ها بتوانیم فضاهای نیمه تمام ورزشی مناطق کمتر برخوردار را تکمیل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ساز وکار اجرای این طرح در سطح خوزستان گفت: در مرحله نخست این طرح ۱۰ مجموعه ورزشی بزرگ در سطح خوزستان در مناطق پرجمعیت دانش آموزی از جمله نواحی چهارگانه اهواز؛ کارون، ماهشهر، رامهرمز، خرمشهر، دزفول و بهبهان آزادسازی خواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ارایه خدمات در روزهای پنجشنبه و جمعه برای ورود آقایان و بانوان و دانش آموزان پسر و دختر بر عهده آموزش و پرورش شهرستان‌های ذکر شده خواهد بود.

حمیدی نژاد  گفت: آموزش و پرورش خوزستان از تمام ظرفیت های خود برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و به ویژه دانش آموزان استان به کار خواهد بست.


گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: