آغاز طرح استعدادیابی اسکی در اردبیل

حجت محمدپور در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح استعدادیابی در رشته اسکی در پیست اندبیل خلخال شروع شده و در رده سنی مختلف اعم از آقایان و بانوان این برنامه ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: مرحله بعدی طرح استعدادیابی با همکاری مربیان فدراسیون اسکی کشور در پیست آلوارس برگزار خواهد شد تا بهترین استعدادها را در رشته اسکی روی یخ و چمن شناسایی کنیم.

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل به وجود ۲ پیست اسکی آلوارس و اندبیل را به عنوان پیست اسکی زمستانی و فندقلو را به عنوان پیست اسکی روی چمن ظرفیتی عظیم برشمرد و گفت: تلاش ما بر این است تا علاوه بر ورزشکاران استان اردبیل، از سایر شهرهای همجوار نیز در حوزه استعدادیابی دعوت کنیم تا با حضور در این پیست توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

محمدپور افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، سعی بر این است تا در ایام پیش رو مسابقات اسکی را با حضور چهره‌های برتر در آلوارس برگزار کنیم تا شرایط خوبی برای آموزش ورزشکاران استان و ارتقای مهارت فعالان رشته اسکی فراهم آید.

وی از آلوارس و اندبیل به عنوان پست ارزشمند کشور و تلاش و آماده برای ارتقا به پیست بین‌المللی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاشی که مدیران این مجموعه انجام می‌دهند، سعی ما بر این است تا این پیست‌ها را با تجهیزات و امکانات مناسب به عنوان پیست بین‌المللی معرفی کرده و میزبانی رویدادهای مختلف آسیایی و جهانی را نیز کسب کنیم.

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل بیان کرد: با راه‌اندازی دوره‌های آموزشی مختلف به ویژه استعدادیابی که در مدارس در حال انجام است، انتظار می‌رود در این رشته تحول اساسی را در سال‌های آینده شاهد باشیم.

تاریخ: 
۱۱ بهمن ۱۴۰۱،‏ ۱۹:۴۵
گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: