طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت های پاییز 1402 با موعد تحویل آذر 1402 به شرح ذیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های پاییز 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.


بیشتر بخوانید:
اخبار روز خبربان

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

جزئیات شرایط فروش:

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



صرافی ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو
پیامک
قیمت خودرو
برنا
فروش
ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۵۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های دست دوم وارداتی خدمات پس از فروش ندارند

به گزارش خبرنگار حوزه بورس خبرگزاری صداوسیما، سید احمد میر رفیع در نشستی صمیمانه که در روز یکشنبه ۷ خرداد در جمع برخی از اصحاب رسانه که به همت سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، گفت: اگر ارز حاصل از واردات خودرو‌های دست دوم به تولیدکنندگان داخلی خودروساز تعلق گیرد، موجب افزایش تولید داخلی شده و در نتیجه باعث اشتغال زایی بیشتر در کشور می‌شود.

وی افزود: طبق آمار‌های وزارت راه و شهرسازی از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱، نیاز به ۱۰۰ هزار ناوگان جدید وجود داشت، اما تنها ۶۶ هزار خودرو این میزان تولید محقق شد که این موضوع باعث بروز مشکلاتی شد تا جایی که حتی موجب فاسد شدن برخی محصولات غذایی برخی از شهر‌ها گردید.

رئیس هیات مدیره یکی از شرکت‌های خودروساز کشور از برنامه‌های جدید برای توقف تولید برخی محصولات با استاندارد کم و سابقه بیش از نیم قرن تولید، سخن گفت و افزود: در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا با استاندارسازی برخی خودرو‌های سنگین، تغییراتی را در باطن آن‌ها نیز ایجاد کرده تابتوانیم آن‌ها را به تولید انبوه برسانیم.

رفیع پور یکی از پارامتر‌های تولید را، صادارت محصولات خودرویی دانست و گفت: امیدوار هستیم با محصولات تولید جدید برخی شرکت‌های خودروساز، بتوانیم در حوزه خودرو‌های برقی نیز صادرات محور باشیم.

رئیس هیات مدیره یکی از شرکت‌های خودروساز کشور در پایان گفت: در بحث خودرو‌های سنگین شرکت‌های خودرویی خوبی وجود دارد که می‌توانند با تولید محصولات جدید بخشی از نیاز حوزه صنعت و معدن را فراهم کنند. از این رو پیش بینی می‌کنیم که در سال‌های آینده، صنعت خودرو سازی کشور بتواند با اقدام‌های توسعه‌ای در این راستا قدمی بردارد.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید هایما s۵ و s۷ اعلام شد
  • خودرو‌های دست دوم وارداتی خدمات پس از فروش ندارند
  • ◄ ایران خودرو دیزل در اردیبهشت 1402 چند دستگاه کامیون تولید کرد؟(جزئیات قیمت)
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه هشت خرداد ۱۴۰۲
  • پشت پرده اقدام ایران‌خودرو در فروش خودرو در سامانه یکپارچه + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هفت خرداد ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات جدید سایپا چه زمانی اعلام خواهد شد؟
  • قیمت خودرو امروز 6 خرداد 1402
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه شش خرداد ۱۴۰۲
منبع: 
گروه خبر: