تکمیل پروژه های کلان در مازندران/ جریان های انقلابی تقویت شود



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید و سفارش بر تقوای الهی مناسبت‌های پیش روی از جمله رحلت حضرت معصومه (س) را گرامیداشت و شهادت سردار طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را تهنیت گفت و افزود: سرداران طهرانی مقدم، سرداران سازندگی و امنیت کشور و منطقه هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری، وی سراپا اخلاص بوده است.

وی با گرامیداشت هفته کتابخوانی از کتاب به عنوان مادر تمدن‌ها و عصاره آنها یاد کرد و گفت: باید مسئله کتاب و کتابخوانی را جدی گیرم.

آیت الله لائینی یکی از بهترین اقدام را تصویب قانون اساسی یاد کرد و گفت: قانون اساسی عصاره و نتیجه زحمات اهل بیت، علما و شهدا است.

امام جمعه ساری با اشاره به تودیع و معارفه استاندار مازندران و تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق گفت: رویکرد و نگاه فعلی و ضروری ما، رویکرد اقتصادی، عمران و آبادانی است.

وی مسئله معیشت مردم، شغل جوانان، ایجاد کار، رفع موانع تولید را از جمله مسائل مهم بیان کرد و گفت: توجه به پیوست‌های فرهنگی و عدالت امری مهم است و متأسفانه در حال حاضر بسیاری از هزینه‌ها صرف تأمین بارگاه می‌شود تا مملکت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه هزینه‌های جاری، تشریفات، لوکس گرایی، ماشین‌های خارجی و غیره از جمله مشکلات و مسائل است، بنابراین باید به پیوست فرهنگی و عدالت، جوانگرایی و نخبه گرایی توجه کنیم.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه دشمنان برای دانش آموزان و جوانان نخبه ما آغوش باز کرده‌اند، گفت: پیوست تقویت جریان انقلابی باید مدنظر باشد و اقدامات و کارهای ما در راستای جریان انقلابی و ارزش‌های انقلاب باشد.

امام جمعه ساری با تاکید بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام گفت: علاوه براین باید طرح‌های کلان و تحول زا در دستور کار قرار گیرد و کلان گره‌ها را رفع کند.



تاریخ: 
۲۱ آبان ۱۴۰۰،‏ ۱۳:۰۴
دسته بندی در گروه: