درسا فلاح: انتظار کسب عنوان پدیده لیگ را نداشتم!

به گزارش افرا ورزش، عنوان پدیده لیگ برتر والیبال زنان به درسا فلاح، پاسور 16 ساله تیم سایپا تهران رسید.

فلاح که سابقه حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان دختر را نیز در کارنامه دارد، بازی‌های درخشانی را در زیر نظر مریم هاشمی به نمایش گذاشت.

در پایان نیز مزد بازی‌های خوب خود را با حضور در تیم رویایی لیگ برتر والیبال زنان و کسب عنوان پدیده مسابقات گرفت.

درسا فلاح در گفتگو با افرا ورزش این موفقیت را حاصل تلاش‌های خود و کمک‌های پدرش دانست و گفت: پدرم والیبالیست بود و از همان کودکی من را با خود به جلسات تمرینی می‌برد.

همین جرقه حضور من در رشته والیبال بود و روز به روز علاقه من به والیبال بیشتر می‌شد.

پدیده مازندرانی لیگ برتر والیبال زنان ادامه داد: پس از اردوی انتخابی تیم ملی و حضور در تیم ملی نوجوانان، با تیم سایپا برای حضور در لیگ به توافق رسیدم.

او اذعان داشت: واقعیت این است که هدفم برای حضور در لیگ برتر والیبال، کسب تجربه بود. حضور در لیگ برای من چالشی با دشواری‌های زیاد بود.

اما تلاش‌های مستمر و تحمل این سختی‌ها نتیجه داد و به عنوان پدیده لیگ برتر انتخاب شدم.

فلاح اضافه کرد: توقع پدیده شدن را نداشتم اما خوشحالم این اتفاق مهم در زندگی ورزشی‌ام رخ داد. هنوز خود را در ابتدای مسیر می‌دانم و برای موفقیت راه طولانی است.

درسا فلاح در پایان به تمجید از بازیکنان و کادرفنی سایپا پرداخت و گفت: خانم هاشمی به عنوان سرمربی، دلسوزانه کنار من و تیم بودند. نکات زیادی از ایشان آموختم که در آینده بسیار مفید خواهند بود.

بازیکنان با تجربه و سایر هم‌تیمی‌های من نیز خواهرانه کنارم بودند؛ تجربیاتشان را انتقال می‌دادند و از انتخاب من به عنوان پدیده مسابقات بسیار خوشحال شدند.


تاریخ: 
26 بهمن 1401 - 23:00
گروه خبر: 
دسته بندی در گروه: